Październik 23, 2018 | ms
Wybory do Rady Powiatu

Prezentujemy wyniki głosowania do Rady Powiatu:

Z Gminy Kostrzyn mandat uzyskał Kazimierz Dworczak i Marian Jan Markiewicz.

Źródło: PKW

11 komentarzy
  • Na budowę tunelu wpłynęła 1 oferta za prawie 29 500 000 zł. Dwa razy tyle niż przekazało PKP.
    Matysek chwalił się, że pozyskał 100 % dofinansowania a to NIEPRAWDA.
    14 mln. zł to nawet nie 50%. Skąd Gmina Kostrzyn weźmie drugie tyle. Przejazdy będą zamknięte a gmina zadłużona. Zobaczcie, jak nas chłopcy ugotowali! Nie wstyd wam przed ludźmi!
    http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/zasoby/files/przetargi_-_urzad/2018/budowa_tunelu/informacja_z_otwarcia_ofert.pdf

  • Czy któryś z kandydatów z listy burmistrza wspomniał, że przed wybudowaniem tunelu już nie będzie dwóch przejazdów?
    Na podstawie Porozumienia PKP z burmistrzem Gminy w Kostrzynie nie będzie przejazdu w ul. Powstańców i ul. Grunwaldzkiej bez względu na to, czy gmina wybuduje tunel!

  • Ewa, skąd ta wypowiedź?

  • Mądry Polak po szkodzie! A tak w ogóle to błąd tych wszystkich, którzy uważają się za elitę polityczną w tej gminie, że nie krytykowali, nie podsumowali tej czteroletniej kadencji, przecież mieli wiedzę. Mogli się spodziewać, że Matysek będzie promował „Niezależni dla Powiatu, bo tam startował tatuś, który też zbierał punkty na Halber z Pobiedzisk, NOG promował Szała, który zbierał głosy na Halber z Pobiedzisk. Gmina Kostrzyn mogła mieć jeszcze jeden głos w Radzie Powiatu. Nie warto było odpuszczać krytyki, bo się należała.
    Smród na oczyszczalni, bo nie wybudowany reaktor, jeżdżące puste autobusy na koszt gminy, przewlekłe wykonywanie inwestycji, zadłużanie gminy na potęgę i wiele innych.

    • Na przykład „Likwidacja przejazdów kolejowych nastąpi przed wykonaniem i oddaniem do użytkowania tunelu pod torowiskiem.”

      • Czy grozi nam paraliż komunikacyjny? wypowiedź Matyska: „Pierwszym etapem będzie budowa samego tunelu, który powinien powstać do czasu zakończenia modernizacji linii kolejowej. Oba przejazdy zostaną zamknięte, ale chcemy, by do tego czasu udało się uzyskać przejazd pod torami.”
        O matko! Czyżby nie wiedział, że w Porozumieniu z PKP PLK, które zawarł w imieniu gminy, pisze jak byk, że termin zakończenia modernizacji linii kolejowej to połowa 2019 roku i do tego czasu gmina zobowiązała się na koszt kolei zrobić dziurę. A w przetargu, który ogłosił wisi jak byk, że zakończenie budowy dróg dojazdowych do tunelu to rok 2021.
        „Chcemy, by się udało uzyskać przejazd pod torami” do połowy 2019 r. ? – ale DOKĄD? – W POLE?
        Nie wie, co podpisał?

      • Ewa skąd ta wypowiedź?

-

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

+ jedenaście = dwadzieścia

O nas
Pierwszy serwis lokalny w Gminie Kostrzyn o tematyce informacyjno-reklamowej.
Baza firm
Masz firmę w Kostrzynie lub okolicy? Chcesz umieścić ją w bazie serwisu? Napisz do nas!
Kontakt